Shiseido - Pureness głęboko oczyszczająca pianka

16 stycznia 2015

Na rynku można znaleźć wiele kosmetyków myjących przeznaczonych do skóry tłustej, ale wśród nich trudno o jednocześnie dobry, łagodny i nie przesuszający produkt. Marce Shiseido to się udało i dzięki temu mogę się cieszyć ich genialną pianką z serii Pureness. Produkt przeznaczony dla cer mieszanych i tłustych ze skłonnością do trądziku, czyli dokładnie dla mojej skóry. Piankę można kupić w wielu drogeriach, więc nie ma problemy z dostępnością. Podstawowa cena w Norwegii to 215kr w Kicks (115zł w polskiej Sephorze) za 100ml i od razu zaznaczę, że ja za swoją sztukę zapłaciłam 126kr (~70zł) w promocji.
Kosmetyk umieszczony jest w elastycznej przezroczystej tubce, z której łatwo go wydobyć. Niby proste opakowanie, ale bardzo funkcjonalne. Produkt ma ciekawą konsystencję gęstego kremu z mikrogranulkami. Pod wpływem wody zamienia się w delikatną piankę, a drobinki się rozpuszczają i nie czuję ich przy myciu twarzy. Wyczuwam też delikatny perfumowany zapach mydlany, który bardzo mi odpowiada. Trudno to wytłumaczyć, ale ta pianka jest zupełnie inna, niż znane mi tego typu produkty innych firm. Głównie chodzi o konsystencję, która jest puszysta, ale inna niż np. pianki firmy Pharmaceris.

Pianki Shiseido używałam tuż po demakijażu olejkiem. Pozwalała mi cieszyć się porządnie umytą skórą, która świeża już tylko czekała na tonik, serum i krem. Zaskoczył mnie także swoją wydajnością, ponieważ wystarczył na 4 miesiące codziennego mycia.

Skład z kartonika:
Jestem zachwycona pianką Shiseido. Używałam jej w początku kuracji z kwasami, z retinolem i był to tak naprawdę jedyny na tyle łagodny produkt, że mogłam nim umyć podrażnioną twarz. Nie zauważyłam jednak, by miała jakiś szczególny wpływ na wypryski czy przebarwienia, ale chyba nie takie jest zadanie produktów do oczyszczania. Według mnie mają po prostu myć i nie podrażniać.
Znacie pianki Shiseido albo innej firmy o podobnej konsystencji? Mam ochotę na kolejną, więc z chęcią dowiem się co polecacie.
 

35 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...