MAC STUDIO FIX FLUID - czy to dobry podkład?

9 lipca 2013


Każda z nas wie, jak trudno jest znaleźć idealny podkład i nawet nie chodzi o odcień, ale o dobór jego konsystencji i właściwości do konkretnej cery. Długo szukałam i błądziłam testując kosmetyki różnych firm. Będąc we wrocławskiej Magnolii (takie Centrum handlowe), trafiłam do salonu M.A.C. i tym razem postanowiłam wypróbować ich podkład. Sprzedawczyni zapytała o moją skórę, a ja odpowiedziałam, że moja cera jest mieszana, pojawiają się na niej niedoskonałości i zaczerwienia. Doradziła mi więc podkład STUDIO FIX o numerze NW25. O taki:


Jest to taki klasyczny produkt firmy M.A.C. w szklanej buteleczce, do której możemy dokupić pompkę (nie wyobrażam sobie używania tego podkładu bez niej). Kosmetyk ma delikatną płynną konsystencję, przez co łatwo go rozprowadzić Beautyblenderem czy nawet palcami.


Najważniejsze, że nie pozostawia smug, trzyma się cały dzień i dobrze kryje. Miałam go na swoim ślubie i kilku innych imprezach i nic się z nim nie działo, nie wymagał poprawek, nie ciemniał. Dopiero przy 30-stopniowych upałach, moja twarz zaczynała się świecić i musiałam wtedy ratować ją chusteczkami matującymi.
Jestem jednak wyczulona na aromaty i uważam, że jedyną wadą tego podkładu jest zapach, który przeszkadza przy nakładaniu. Całe szczęście, że po chwili się ulatnia, bo nie wyobrażam sobie, bym cały dzień czuła na sobie takie "mocno chemiczne perfumy". Początkowo nawet myślałam, że trafił mi się zepsuty egzemplarz...
Dla porównania przedstawiam poniżej mój policzek przed i po zastosowaniu podkładu.


Od razu widać, że ze skóry zniknęły zaczerwienienia, przebarwienia i pory stały się mniej widoczne. Policzek jest wygładzony i promienieje świeżością. Uwielbiam ten podkład i kupię go kolejny raz. Zwłaszcza, że za 5 zużytych opakowań kosmetyków firma M.A.C daje możliwość ich wymiany na pomadkę. Uważam to za świetne podejście proekologiczne firmy.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...