Lakier do ust YSL Vernis á Levres #24 Fucshia Intemporel - Vintage Collection

15 lipca 2014

Lakier do ust YSL Vernis à Lèvres łączy w sobie trwałość szminki w płynie, intensywność pomadki i blask błyszczyka. Rewolucyjna formuła z etylocelulozą, pielęgnującymi olejkami oraz trwałymi pigmentami sprawia, że usta pozostają niesamowicie gładkie, wyrafinowane i podkreślone kolorem przez wiele godzin.
Jak mogłabym się oprzeć takiemu opisowi? Szukałam przecież kosmetyku, który dałby mocny kolor na ustach, byłby trwały i nie rujnowałby mi portfela jak ukochane Fluid stick DIOR. Kupiłam więc głęboki wiśniowo-fioletowy YSL Vernis á Levres #24 Fucshia Intemporel. Pełna nadziei otworzyłam eleganckie opakowanie, obejrzałam ciekawie wygięty aplikator z gąbką i próbowałam pomalować usta. Nie było to łatwe zadanie, ponieważ intensywny kolor sprawia, że trzeba być bardzo precyzyjnym przy nakładaniu. Użyłam więc uniwersalnej kredki do ust DIOR do obrysowania konturów i dopiero wtedy pomalowałam usta lakierem YSL.
Na ustach wygląda obłędnie i zmienia kolory w zależności od padającego światła. Raz jest mocniej fioletowy, a raz bardziej czerwony. Trochę się lepi, zwłaszcza w kącikach, ale to prawie nic w porównaniu ze zwykłymi błyszczykami. Nosiłabym go codziennie, gdyby nie jeden problem...Za każdym razem znika z ust na środku i gromadzi się w kącikach, więc co chwilę zerkam w lusterko czy wciąż wyglądam dobrze. Strasznie tego nie lubię, ponieważ wolę, gdy produkty do ust, zwłaszcza w takich mocnych kolorach, schodzą równomiernie.
Jeszcze jedna ważna kwestia. Lakier do ust od YSL nie wysusza, ale też nie nawilża ust, więc zalecam używanie pod niego ochronnej pomadki.

32 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...