Ella Bache - tonik żelowy

13 lipca 2014

Tonik, to niby taka zbędna rzecz, a tak naprawdę to on przygotowuje naszą skórę do przyjęcia składników aktywnych z kremu czy serum.  Przez długi czas myślałam, że toniki do tłustej skóry jedynie wysuszają, ale na szczęście trafiłam na żelowy kosmetyk firmy Ella Bache.
Skład:
Nie zawiera alkoholu, ma działanie matujące, zwężające pory i jednocześnie działa energetyzująco na skórę. Jest przeznaczony do skóry tłustej i mieszanej, czyli takiej jak moja.
Tonik zamknięty jest w plastikowej przezroczystej butelce z nakrętką. Ma postać niebieskiego żelu, który pachnie bardzo delikatnie, wręcz kremowo. Nakładam go  tuż po demakijażu, ale przed nałożeniem serum lub kremu przy pomocy wacika, przecierając lekko skórę twarzy i szyję. Nie czekam aż tonik się wchłonie, ponieważ robi to błyskawicznie, zostawiając odświeżoną skórę.
Dodatkowo jest niesamowicie wydajny, ponieważ 200 ml wystarczy mi co najmniej na pół roku. Mam także wrażenie, że dobrze uzupełnia się z moją pielęgnacją i wspiera jej działanie. Dzięki niemu skóra wygląda dużo lepiej i cieszę się, że na niego trafiłam. Gdyby nie on wciąż myślałabym, że toniki tylko przesuszają.
Używacie toników? Jeśli pisałyście o nich recenzje, to proszę zostawcie linka w komentarzu do swojego wpisu na blogu.

13 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...