Alternatywa dla białej maseczki GlamGlow?

20 lipca 2014

Maski GlamGlow uwielbiam, ale ich normalna cena jest trudna do zaakceptowania. Dlatego wciąż poszukuję zamienników, które w podobny sposób będą dbały o moją trudną cerę. Kupując maseczki do twarzy stawiam na oczyszczające, zwężające pory lub nawilżające. Tym razem trafiłam na Ebay.com na produkt koreańskiej firmy Mizon Pore Cleansing Volcanic Mask, który zawiera 4600 mg popiołu wulkanicznego. Podobno potrafi on związać sześciokrotnie więcej sebum niż jakakolwiek znana glinka. W składzie (na opakowaniu brak INCI po angielsku, a na koreańskich krzaczkach jeszcze się nie znam ;)) dodatkowo umieszczono naturalne składniki wspomagające zwężanie porów i kojące podrażnienia:  żeń-szeń, papaję, bambus i zieloną herbatę.
Maseczka ma gęstą konsystencję kremu w szarym kolorze, zamknięta jest w miękkiej tubie i wyciska się ją przez zdecydowanie za mały otwór. Firma mogłaby zadbać o wygodniejsze opakowanie.
Moja cera jest tłusta, więc bez problemu stosuję tą maseczkę 2 razy w tygodniu od 3 miesięcy. Nie nakładam jej na całą twarz, tylko na miejsca, które są moją zmorą, czyli czoło, policzki, nos i brodę. Po nałożeniu jej na twarz czekam około 10-15 minut aż zastygnie. Dopiero po tym czasie spłukuję ją ciepłą wodą i osuszam skórę ręcznikiem. Po tym zabiegu cieszę się razem z moją skórą zwężonymi porami i cudownym uczuciem gładkiej powierzchni. Byłabym zadowolona z niej w 100%, ale ten wspaniały efekt nie jest trwały i występuje przez krótką chwilę po zmyciu maseczki. W każdym razie maseczka ta narobiła ochoty na dalsze eksperymenty z produktami koreańskimi, więc po wakacjach poszukam czegoś nowego.
Przyznaję, że początkowo bałam się używać, ponieważ przeczytałam opinie w internecie, że może podrażniać, a nawet nasilać zmiany trądzikowe. Jednak nic z tych rzeczy nie zaobserwowałam u siebie.
Do kupienia na ebay (za około 8$) lub w sklepie Sachi (63zł).

16 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...