Dwa produkty marki Nivea, które lubię

22 maja 2014

Kto nie zna granatowego kremu do Nivea? Mnie ta marka kojarzy się głównie z nim, chociaż nie pamiętam kiedy ostatni raz go używałam. Dzisiaj przedstawię dwa produkty, do których lubię wracać: szampon 2in1 express i mleczko do ciała Express Hydration. Po nazwach od razu możecie zauważyć, że są to kosmetyki, które mają szybko działać - idealne do porannej pielęgnacji.
Szampon z odżywką 2in1express, zawiera ekstrakt z akacji i płynną keratynę. Nadaje się do wszystkich rodzajów włosów. Najbardziej lubię w nim to, że faktycznie szybko działa i nie mam potrzeby używania odżywki. Moje włosy są wygładzone, lśniące, łatwo się rozczesują, ale pewnie jest to zasługa silikonów w składzie. Jego gęsta konsystencja sprawia, że wystarczy kropla do umycia w całości włosów. Powoduje to też ogromną wydajność i szampon za około 10 zł wystarcza naprawie dwa miesiące codziennego mycia. Mam też wrażenie, że sprawia, iż włosy ładniej mi się układają i nie mam potrzeby ich dodatkowego modelowania.
Drugim produktem Nivea jest nawilżające mleczko do ciała w białym opakowaniu. (Moja wersja jest norweska.) Nie dla mnie ciężkie konsystencje maseł, które ciężko się wchłaniają albo olejków, które brudzą pościel. Uwielbiam za to takie delikatne rozwiązania, jak ten kosmetyk. Błyskawicznie się wchłania, więc nie muszę czekać z ubiorem. Dla mnie to ogromny plus, ponieważ nie lubię czekać i nie mam cierpliwości do trudnych kosmetyków. Stosuję go czasami tylko na łydki, a czasami na całe ciało. Podoba mi się w nim też ten charakterystyczny zapach i mam nadzieję, że firma długo przy nim pozostanie. Opakowania zmieniane są często i zawsze jak je kupuję, to zastanawiam się, czy to będzie wciąż to samo mleczko. Nie mam obecnie problemów z nadmiernie suchą skórą ciała, do której ten kosmetyk jest polecany, ale dla mojej normalnej też się nadaje.

Lubicie produkty Nivea?

21 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...