Zoeva - zestaw pędzli do twarzy Classic z kosmetyczką

16 maja 2014

W moje ręce trafił kolejny produkt z Wishlisty i był to jeden z lepszych zakupów. Uważam, że dobrych pędzli nigdy za dużo i co jakiś czas kupuję kolejne. Niemiecka marka Zoeva chodziła za mną tak naprawdę od stycznia, ale wciąż nie byłam pewna czy warto, ponieważ nigdzie w Norwegii nie można kupić produktów tej firmy stacjonarnie. Będąc w Polsce zaryzykowałam i zamówiłam ze sklepu Mintishop zestaw 6 pędzli do twarzy. Do niego w komplecie została dołączona czarna kosmetyczka z różowym wnętrzem oraz worek (gdzieś się zapodział).
Pędzle wyglądają profesjonalne i porządnie, mają srebrne skuwki i czarne lakierowane rączki. Na każdym z nich widnieje napis do czego są przeznaczone. W opisie producenta można znaleźć wszystkie istotne informacje o zestawie:
- Silk Finish 102 Długość rączki 13,3 cm, włosia 3 cm, średnica 3 cm. (TAKLON)
Jego mocno zbite miękkie włosie pozwala z łatwością nakładać puder w kamieniu lub podkład w kompakcie. Jestem nim zachwycona.
- Luxe Highlight 105 -Długość rączki 13,5 cm, włosia 3,1 cm, średnica 2,1 cm. (WŁOSIE NATURALNE I SYNTETYCZNE)
Ten produkt używam zgodnie z przeznaczeniem, czyli do rozświetlacza. Nie wyobrażam sobie już makijażu bez niego. Według mnie najlepszy z całego zestawu.
- Powder 106 - Długość rączki 11 cm, włosia 4,7 cm, średnica 4 cm. (TAKLON)
Jest w porządku i sprawdza się w roli pędzla do pudrowania. Wydaje mi się jednak, że w tej kwestii lepsze są jednak typu kabuki.
- Pettit Stippling 122 Długość rączki 13 cm, włosia 2,5 cm, średnica włosia 2,3 cm. (TAKLON)
Jest przeznaczony do produktów płynnych i kremowych. Możliwe, ze nadawałby się do różu w kremie, ale takiego nie mam. Próbowałam zastosować go do korektora pod oczami, ale okazało się, że nie jest jednak tym, czego szukam.
- Luxe Sheer Cheek 127 - Długość rączki 12,5 cm, włosia 2,5 - 3,5 cm. (WŁOSIE KOZY)
Do pudrowych róży i bronzerów jest bardzo dobry. Potrafi sobie poradzić nawet z bronzerem Taupe z NYX, któy ma tępą konsystencję. Przy miękkich produktach lubi jednak nabierać ich za dużo i wtedy trzeba uważać, by nie zrobić sobie zbyt mocno rumianych policzków.
- Concealer Buffer 142 - Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica 1,4 cm. (TAKLON).
Uwielbiam używać do nakładania bazy pod cienie. Myślę też, ze sprawdzi się do cieni kremowych.
- Kosmetyczka - 24 cm x 11 cm x 2,5 cm.
Hmm..Początkowo bardzo mnie rozczarowała, ponieważ jej zamek jest dziwnie wszyty i trudno ją zamknąć. Mąż jednak posmarował ją woskiem i od tego czasu działa dużo lepiej. Zabieram ją ze sobą w torebce, mieści idealnie kilka kosmetyków i pędzelków, które bywają pomocne, gdy czuję potrzebę poprawienia makijażu.
W MintiShop zestaw kosztuje 236,90zł + przesyłka. Na stronie zoeva-shop.de 55 euro + przesyłka, więc polski sklep ma w tym przypadku dobrą cenę.
Podsumowując:
Cieszę się, że zdecydowałam się na kupienie takiego zestawu na początek i mam okazję zapoznać się z Zoevą. Jestem zadowolona z jakości i ułatwienia jakie dają pędzle przy malowaniu twarzy. Mogę Wam spokojnie polecić tą firmę. Żaden pędzelek nie drapie, żaden nie łysieje i w ich przedziale cenowym nie wydaje się, by można było kupić coś lepszego. Oczywiście do produktów MAC dużo im jeszcze brakuje. Od razu widać, że jest to inna półka cenowa, jednak zestaw Classic okazał się na tyle satysfakcjonujący, że zapoczątkował kolejne zakupy pędzli :)

56 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...