DIOR - Addict Fluid stick 575 Wonderland

2 maja 2014

Zdjęcie PR
Mnogość odcieniu nowych hybryd do ust zachwyca, choć przydałoby się więcej odcieni wpadających w róże. Na moich ustach przymierzyłam kilka z nich. Jeden z nich już Wam pokazywałam w kwietniu. Jest on rewelacyjny, więc będąc w Polsce dokupiłam mu jeszcze braciszka w odcieniu Wonderland 575. Jest on mniej czerwony i trochę jaśniejszy. Na żywo wygląda na mocno różowy, ale aparat nie chciał uchwycić w całości jego intensywności. Ten kolor również można stopniować przy pomocy pędzelka do malowania ust. jest niezwykle trwały i po prostu czasem aż szkoda, że trzeba go zmyć, bo zbliża się czas spania. Pierwszy raz mam do czynienia z formułą błyszczyka, która się nie lepi. Nie ma nic fajnego, gdy usta sklejają się ze sobą.
575 Wonderland, 753 Open me

575 Wonderland, 753 Open me
Na polskim opakowaniu jest dodatkowo naklejka przetłumaczona na nasz ojczysty język, w którym producent informuje, że mam w ręku hybrydowy makijaż dla ust. Zapewnia on nasycony kolor, pełne blasku wykończenie i niezwykłą trwałość. Chyba po raz pierwszy zgadzam się całkowicie z tymi stwierdzeniami.


575 Wonderland
Najlepsze, że tego fluidka kupiłam w Douglas za cenę 105 pln, czyli nawet taniej niż w strefie bezcłowej. Takie promocje to ja lubię!
Co myślicie o tym kosmetyku? Czy według Was wart jest tyle pieniędzy?
575 Wonderland

61 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...