Wesołe miasteczko w Bergen - Lunds Tivoli

25 maja 2014

Wiecie, że obecnie gościmy w Bergen wesołe miasteczko? Prawie z każdej strony miasta widać ogromną karuzelę z parasolkami. Obecność Lunaparku jest ważna dla mieszkańców, co widać po kolejkach do kas. Nic w tym dziwnego, ponieważ jest to świetna rozrywka. Zresztą ile można chodzić po górach ;) Lunapark jest objazdowy, ale zawsze można sprawdzić pod linkiem, gdzie aktualnie się znajduje i w jakich godzinach można go odwiedzić. Jako dziecko byłam fanem takich atrakcji, ale teraz moja wyobraźnia nie pozwala mi wsiąść na żadną karuzelę. Trochę szkoda, bo nic tak nie oczyszcza jak dobra dawka adrenaliny. Jestem w stanie skorzystać jedynie z atrakcji, gdy odwiedzam parki wodne, tak jak ten na Teneryfie, o którym pisałam we wrześniu.
By się zabawić na poszczególnych karuzelach trzeba wydać 45 Kr (~23zł). Oczywiście można kupić karnet na więcej przejazdów i wtedy bilety wychodzą taniej. Park został przygotowany z myślą o rozrywce dla całej rodziny. Atrakcji jest bardzo dużo, więc każdy, nawet małe dzieci, znajdą coś dla siebie. Dodatkowo dla tych co nie lubią takich niebezpiecznych wrażeń istnieją loterie, w których można wygrać 2 kilogramową mleczną czekoladę Freia. Fajnie byłoby taką wygrać!

Torby, które zawierają różne maskotki. Oczywiście wybiera się je w ciemno.

To chyba były zdrapki.
Kiedy wspominam stare czasy, to przypomniało mi się, że nie ma wesołego miasteczka bez samochodów:
Lubicie? Korzystacie z Wesołych miasteczek?

20 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...