Sierpień 2013 - zakupy

9 sierpnia 2013


Miałam już nic nie kupować i skupić się wyłącznie na rzeczach wakacyjnych, potrzebnych na Teneryfie, na którą za niecałe dwa tygodnie wybywam. Nie udało się, ale to nie moja wina, tylko Wasza, drogie blogowiczki. Gdybym nie czytała Waszych postów i nie zapragnęła mieć tych kosmetyków, to dotrzymałabym danego sobie słowa. Zobaczcie, co narobiłyście.


The Body Shop...W czwartek był ostatni dzień promocji na pewne produkty, które musiałam mieć. Stałam się więc szczęśliwą posiadaczką:

1. Mgiełki o zapachu truskawek.



2. Peelingu SPAFIT o zapachu pomarańczy.



3. Żelu SEAWEED PORE PERFECTOR (Po recenzji kremu Biodermy Pore refiner, wiecie że borykam się problemem rozszerzonych porów).


Moje paznokcie wołały o pomstę do nieba, ponieważ lakiery o intensywnych kolorach zabarwiły płytkę. W Sephorze konsultantka doradziła mi ich markowy produkt, w cenie 29 pln. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Jest to zarówno baza pod lakier jak i top coat na lakier. BTW W Sephorze jest promocja polegająca na tym, ze przy zakupie dwóch produktów marki Sephora, na drugi jest zniżka, chyba 30%.


Dodatkowo nie mogłam przejść obojętnie obok błyszczyko-pomadek z Clarins w Perfumerii Douglas. Promocja - 49 pln za sztukę, piękne kolory, słodki zapach i same zachwyty z blogosfery.




Szerokim łukiem ominęłam Super-pharm, ale myślę, że jeszcze tu wrócę w przyszłym tygodniu...Będę też ponownie w Douglas na darmowym makijażu z okazji Festiwalu Piękna, to pewnie znów coś z kolorówki wpadnie do koszyka. Tym razem nie starczyło mi już czasu na salon M.A.C, chociaż nowości czekają, by je obejrzeć na żywo.

Same zobaczcie jakie ciekawe propozycje ma obecnie sklep Douglas. Jakie planujecie zakupy w tym miesiącu?





Zajrzyj do Izis na Facebooku

23 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...