Co nowego w kosmetyczce - pędzel MAC 214 oraz MAC 219

23 października 2013

M.A.C. - Nowa paleta czwórka, nowe 4 wkłady cieni do oczu i 2 nowe pędzelki.


To, że darzę kosmetyki MACowe miłością, wiecie doskonale. Chciałabym z tego sklepu większość asortymentu, a zwłaszcza nadchodzące limitowane serie. Tymczasem postanowiłam uzupełnić swój makijaż w bardziej podstawowe produkty, jakimi są brązowe cienie, paletka na nie i dwa pędzelki. Oto moje świeżutkie maleństwa:



1. Twinks wykończenie Velux pearl
2. Brule wykończenie Satin
3. Quarry wykończenie Matte
4. Print wykończenie Satin

Kolory rzeczywiste, które udało mi się uchwycić, to te na zdjęciu powyżej. Według M.A.C Twinks ma odcień głębokiej śliwki z perłą, ale według mnie to brązik perłowy. Print wylądował w tym zestawieniu, by móc makijaż dzienny szybki zmienić w bardziej wieczorowy smokey eyes.


Ciągle brakuje mi pędzelków i dopiero uczę się jak prawidłowo wykonywać makijaż. Tym razem dokupiłam pędzelki do makijażu oczu o numerach 214 i 219.


214 ma za zadanie rozcierać cień w załamaniu powieki. 219 ma krótkie włosie i będzie pomagał mi rozcierać cień na dolnej powiece.


Oprócz kosmetyków z M.A.C. kupiłam też ostatnio dwie pomadki z Maybelline Hydra Extreme, które bardzo lubię. Odpowiada mi ich smak i właściwości nawilżające, a w dodatku kosztują niewiele.





Generalnie cieszę się, że sklep internetowy M.A.C. został w końcu otwarty. Mam nadzieję, że kosmetyki tej firmy staną się bardziej popularne w Polsce.


63 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...